Milyen a Fogyasztónk?
Mivel ma a fogyasztókról beszélünk, arra kértük az idei "Fogyasztók barátait", hogy meséljenek egy kicsit többet a mi fogyasztónk témáról. Milyen Ő, mik a jellemzői? Néha elfelejtjük, hogy mi magunk is fogyasztói vagyunk valakinek, és hogy a szomszédos íróasztalnál ülő kolléga is fogyasztó (belső). Nem szabad megfeledkeznünk arról, hogy vállalatként csak olyan erősek vagyunk, mint amilyen erős a leggyengébb láncszemünk, ezért próbáljuk meg mindennap fejleszteni ezt az erőt, továbbá értékeljük és támogassuk mindannyiunk erőfeszítéseit.
Erre a kérdésre nincs egyértelmű válasz. Ahogyan arra a kérdésre sem, hogy milyenek az AmeriGas vállalat alkalmazottai. Minden fogyasztó más, és mindegyik közülünk is más. Ezért gondolom, hogy egyenlőségjelet tehetünk a fogyasztó és mi közé. Ugyanis a munkahelyen alkalmazottak vagyunk, de a magánéletben ugyanolyan fogyasztók vagyunk, mint a mi fogyasztóink. Természetesen a fogyasztókat több típusra oszthatjuk. Találhatunk közöttük "határozott, elemző" fogyasztókat - ez a típusú fogyasztó természetesen határozott, tudja, mire van szüksége, felhív és megrendel. Nem fogunk vele beszélgetni az "időjárásról", mert az nem fog sikerülni. Vannak "barátságos, társasági" fogyasztóink is – ők nagy lelkesedéssel rendelkező fogyasztók, és örömmel találnak időt privát témákra, még mielőtt megrendelést adnának le. Nem egyszer hallottuk tőlük azt a kérdést, hogy milyen időjárás van Varsóban? Természetesen vannak "nehéz" fogyasztóink is – akik rendkívül igényesek, állandóan problémát keresnek, 99% közülük mindent elutasít, az árakat 100%-uk sokallja, állandóan kifogásolják a termék hibáit, amelyek, amint azt tökéletesen tudjuk, nem léteznek. Mint dolgozó, napi kapcsolatba vagyok Önökkel, ha fogyasztóknak kellene kezelnem Önöket, természetesen mindegyiküket be tudnám sorolni valamelyik fenti csoportba. Úgy gondolom, hogy Önök is képesek besorolni magukat a határozott, a barátságos, társasági, vagy a nehéz csoportba, saját maguk magánéleti és szolgálati viselkedésének megfigyelése alapján.
Tehát, ahogy a bevezetésben említettem, Fogyasztó = Mi.
Összefoglalva a mi Fogyasztónk:
- igényes és ugyanakkor megértő.
- következetes de ugyanakkor kiszámíthatatlan
Tehát a Fogyasztónk teljesen hasonlít ránk.... :)
Ügyfélközpontúság mint gazdaságot működtető hozzáadott érték Nem is gondolnánk, milyen fontos szerepe van a magyarországi ügyfeleinknek az országunk és Európai unió gazdaságát illetően. Ez hogyan lehetséges? A teljesség igénye nélkül, néhány példa:
- A Magyar Államvasút a téli időszakban a zavartalan vasúti közlekedés érdekében az egész ország területén a Flaga Propán gázpalackokat használja a váltók felmelegítésére.
- A Hipp vállalat, a termékeik előállításához kifinomult technológiát és minőségi alapanyagokat használ, továbbá megfelelő energiára van szüksége, melyhez a gázt, a Flaga tartályos gáz biztosítja.
- A legtöbb magyarországi útépítő vállalat, az út építés és javításhoz a Flaga PB gázpalackokat használja.
- A Magyar Suzuki Zrt, a gyártáshoz, fűtéshez, a Flaga tartályos propán gázt használja.
- A Coca Cola, és egyéb italok kupakjainak brandingeléséhez, és tartósságához a CSI Zrt. a Flaga gázpalackjait használja.
- Az Alföldi Zrt által gyártott tejtermékek előállításához a Flaga biztosítja a gyártási és fűtési gázszükségletet.
Mindezek a felsorolt területek nagy mértékben hozzájárulnak a gazdaságunkhoz. És ha legközelebb egy bébiétlet, egy üditőt veszünk a kezünkbe vagy egy Suzuki gépkocsival megyünk a vasútállomásra a szeretteink elé, ne feledjük a Flaga ott van minden mozzanatban az ügyfelei által.
Tartsuk értékesnek ügyfeleinket, mert ezáltal nem csak eredményesek leszünk, hanem hozzájárulunk a gazdaságunkhoz, jólétünkhöz.
Kérdése van?
Töltse ki az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapot!
Gázt szeretne rendelni? Hívja kollégáinkat, akik készséggel segítenek!