A Net Promoter Score egy 0-tól 100-ig terjedő skálán méri, hogy az ügyfelek mennyire hajlandóak egy vállalat termékeit vagy szolgáltatásait másoknak ajánlani. A mutatót a vállalat termékével vagy szolgáltatásával való általános fogyasztói elégedettség és a márkahűség mérésére használják. A Net Promoter Score mutatót a következő kérdésre adott válasz alapján határozzák meg. A válasz pontszáma 0 és 10 között változhat.
Hogyan működik az NPS
A Net Promoter Score egyszerűen 3 kategóriába osztja a válaszadókat, amely függ az adott márka ajánlásának valószínűségétől:
- Kritikusok (0-6 pont): Elégedetlenek, hátráltatják a fejlődést és negatív marketing révén rombolják a márkát.
- Passzívak (7-8 pont): Elégedettek, de lelkesedéstől mentesek és fogékonyak a versenytársak tevékenységeire.
- Ajánlók (9-10 pont): Hűséges fogyasztók, akik egyre többet vásárolnak és ajánlják ezt másoknak is.
Az eredménytől függően további kérdéseket tettünk fel:
Kritikusok (0-6 pont) számára:
- Mi a fő ok annak, amiért ilyen módon értékeli Ön a FLAGA-t? Kérjük, jelölje meg azokat a területeket, amelyek a legnagyobb hatással voltak az Ön értékelésére.
Passzívak (7-8 pont) részére:
- Az FLAGA vállalattal folytatott együttműködés során annak mely területein van szükség további fejlesztésre ahhoz, hogy az Ön elégedettsége magasabb szintű legyen?
Ajánlók (9-10 pont) részére:
- Kérjük, adja meg, hogy a FLAGA-val való együttműködés során mely területeket értékelte pozitívan? Az NPS - pontszám - 0 és 100 között mozog.
Az NPS szabvány a következő:
- A 0–50 közötti pontszámú eredmény jó,
- Az 50-70 közötti pontszámú eredmény kiváló,
- Világszínvonalú eredménynek a 70 pontszám feletti eredmény számít.
Ön a mi ügyfelünk?
Ár
A kínált gázár összhangban van a termék minőségével, azaz a palack állapotával, a gáz mennyiségével, a gáz minőségével stb.
Szállítás
A szállítás időben történt, tájékoztattak a késésekről, a szállított mennyiség megfelelt a megrendelésnek/szükségletnek, a sofőr hozzáértő és udvarias volt.
Gázminőség
A gáz egyenletesen égett, nem volt szennyeződés, a mennyiség a megadottnak megfelelő volt.
Ügyfélszolgálat
A kapcsolattartó udvarias és hozzáértő volt, segített az ügyintézésben.
Műszaki szolgálat
A műszaki szolgálat azonnal reagált a kérésekre, a mérőberendezés megfelelően működik,
Termékbiztonság
Az átvett gázt tanúsítják, a palackokat és tartályokat rendszeresen ellenőrzik, a szállítást az előírásoknak megfelelően végzik.
Kérdése van?
Töltse ki az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapot!
Gázt szeretne rendelni? Hívja kollégáinkat, akik készséggel segítenek!