background-image

Ügyfél Elégedettségi Felmérés - NPS

A Net Promoter Score egy 0-tól 100-ig terjedő skálán méri, hogy az ügyfelek mennyire hajlandóak egy vállalat termékeit vagy szolgáltatásait másoknak ajánlani. A mutatót a vállalat termékével vagy szolgáltatásával való általános fogyasztói elégedettség és a márkahűség mérésére használják. A Net Promoter Score mutatót a következő kérdésre adott válasz alapján határozzák meg. A válasz pontszáma 0 és 10 között változhat.

Hogyan működik az NPS

A Net Promoter Score egyszerűen 3 kategóriába osztja a válaszadókat, amely függ az adott márka ajánlásának valószínűségétől:

  • Kritikusok (0-6 pont): Elégedetlenek, hátráltatják a fejlődést és negatív marketing révén rombolják a márkát.
  • Passzívak (7-8 pont): Elégedettek, de lelkesedéstől mentesek és fogékonyak a versenytársak tevékenységeire.
  • Ajánlók (9-10 pont): Hűséges fogyasztók, akik egyre többet vásárolnak és ajánlják ezt másoknak is.

 

Az eredménytől függően további kérdéseket tettünk fel:

Kritikusok (0-6 pont) számára:

  • Mi a fő ok annak, amiért ilyen módon értékeli Ön a FLAGA-t? Kérjük, jelölje meg azokat a területeket, amelyek a legnagyobb hatással voltak az Ön értékelésére.

Passzívak (7-8 pont) részére:

  • Az FLAGA vállalattal folytatott együttműködés során annak mely területein van szükség további fejlesztésre ahhoz, hogy az Ön elégedettsége magasabb szintű legyen?

Ajánlók (9-10 pont) részére:

  • Kérjük, adja meg, hogy a FLAGA-val való együttműködés során mely területeket értékelte pozitívan? Az NPS - pontszám - 0 és 100 között mozog.

 

Az NPS szabvány a következő:

  • A 0–50 közötti pontszámú eredmény jó,
  • Az 50-70 közötti pontszámú eredmény kiváló,
  • Világszínvonalú eredménynek a 70 pontszám feletti eredmény számít.

 

Ön a mi ügyfelünk?

Ár

A kínált gázár összhangban van a termék minőségével, azaz a palack állapotával, a gáz mennyiségével, a gáz minőségével stb.

Szállítás

A szállítás időben történt, tájékoztattak a késésekről, a szállított mennyiség megfelelt a megrendelésnek/szükségletnek, a sofőr hozzáértő és udvarias volt.

Gázminőség

A gáz egyenletesen égett, nem volt szennyeződés, a mennyiség a megadottnak megfelelő volt.

Ügyfélszolgálat

A kapcsolattartó udvarias és hozzáértő volt, segített az ügyintézésben.

Műszaki szolgálat

A műszaki szolgálat azonnal reagált a kérésekre, a mérőberendezés megfelelően működik,

Termékbiztonság

Az átvett gázt tanúsítják, a palackokat és tartályokat rendszeresen ellenőrzik, a szállítást az előírásoknak megfelelően végzik.

Kérdése van?

Töltse ki az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapot!
Gázt szeretne rendelni? Hívja kollégáinkat, akik készséggel segítenek!

Az üzenet elküldéséhez töltse ki a szükséges mezőket!
Üzenetét elküldtük, hamarosan kapcsolatba lépünk Önnel.
Teljes név
Telefonszám
E-mail cím
Irányítószám
Írja meg, hogy miben segíthetünk
Full Close

Válasszon témát!: